Zasady składania zamówień

Sprzedawca liliafarby24.pl prowadzi działalność handlową poprzez serwis liliafarby24.pl
Podstawą do realizacji złożonego przez Kupującego zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularza znajdującego się w końcowym etapie składania zamówienia. Wymagane jest prawidłowe wypełnienie wymaganych pól formularza.
Zamówienia mogą być składane poprzez e-mail liliafarby24@interia.pl lub telefonicznie (sms) 791-489-102.
Sprzedawca liliafarby24.pl ponosi odpowiedzialność za niezrealizowane zamówienia z przyczyn technicznych (wadliwego działania systemów, sieci, itp.)
i dołoży wszelkich starań, aby wszystkie usługi sklepu internetowego liliafarby24.pl działały w sposób ciągły bez jakichkolwiek zakłóceń. Sprzedawca liliafarby24.pl przyjmuje zamówienia 24 godziny na dobę, w ciągu całego roku. Zamówienia złożone w soboty, niedziele i święta oraz dni powszednie po godzinie 13:00 będą realizowane następnego dnia roboczego.

Formy płatności

Kupujący zobowiązany jest określić sposób zapłaty za Towar zgodnie z obowiązującym przepisami prawa poprzez wybór możliwości, a) przelew rachunek bankowy, b) zapłata przy odbiorze (pobranie). W tytule przelewu należy podać numer zamówienia oraz imię i nazwisko kupującego. Brak tych informacji może wydłużyć okres zakończenia transakcji.

Zasady dostawy zamówień

Przesyłki dostarczane są firmą kurierską na adres umieszczony w formularzu zamówienia. Dostawa produktów możliwa jest tylko na terenie Polski. Czas dostawy Towaru przez firmę kurierską wynosi przeważnie od 24 godzin do 2 dni roboczych. Aby zamówienie było zrealizowane wymagane jest udzielenie ZGODY w formularzu zamówień na UDOSTĘPNIANIE DANYCH FIRMĄ TRZECIM – czyli firmą kurierskim (spedycyjnym). Koszt przesyłki pokrywa Kupujący.

UWAGI DOTYCZĄCE PRZESYŁEK KURIERSKICH DHL

1.Przesyłka kurierska jest doręczana w gwarantowanym terminie określonym w umowie lub Cenniku.

2.Jeżeli umowa ani Cennik nie określają gwarantowanego terminu doręczenia przesyłki kurierskiej, przyjmuje się, że wynosi on 14 dni.

3.Zasadą DHL Express jest doręczenie przesyłek za pokwitowaniem bezpośrednio do rąk Odbiorcy lub innej osoby upoważnionej do odbioru pod adres wskazany na liście przewozowym. W przypadku Usługi pocztowej, przesyłka może być doręczona także do rąk pełnoletniego domownika oraz innych osób uprawnionych do odbioru przesyłki, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 4.Pokwitowanie doręczenia przesyłki może nastąpić na piśmie lub w formie elektronicznej. Pokwitowanie nie może być kwestionowane na tej tylko podstawie, że istnieje wyłącznie w formie elektronicznej.

5.Zleceniodawca zlecając wykonanie usługi może udzielić dyspozycji, zamieszczonej w liście przewozowym, ustalając odbiór przesyłki przez Odbiorcę w przedstawicielstwie DHL Express – tzw. odbiór własny.

6.W przypadku nieobecności Odbiorcy, Kurier pozostawia awizo z zaznaczonym terminem ponownej próby doręczenia przesyłki oraz ze wskazaniem gdzie i kiedy Odbiorca może osobiście odebrać przesyłkę, jeśli podany przez Kuriera termin Odbiorcy nie odpowiada.

7.Okres przetrzymywania przesyłki awizowanej w przedstawicielstwie DHL Express wynosi 7 dni roboczych, licząc od drugiej próby doręczenia.

8.Po upływie okresu określonego w ust. 7 oraz braku odpowiedzi od Odbiorcy, DHL Express zwraca przesyłkę Nadawcy.

9.Zwrot przesyłki następuje również w sytuacji odmowy przyjęcia przesyłki przez Odbiorcę lub błędnego adresu Odbiorcy

+48 791 489 102

ul. Słowackiego 6, 33-100 Tarnów

liliafarby24@interia.pl

//